Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2010 17:01 - Дей България ?
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 2343 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пак ти е весело !

Тананикаш си  нещо !? – стреснато ме среща Радка в коридора .

Петък е ! –  хиля и се аз

Ааа , ще се прибираш при твоите , затова ! – продължава Радка и спира да изстисква стирката за под .

Не , този път  те ще дойдат тук ! – на Радка мога да и кажа . Не за друго ,  ами и тя все е усмихната като мен . Жена със самочувствие , чисти офисите и коридорите , и хич не и пука .

То на кой ли му пука ама все пак едно е да държиш волана на лимузина , друго е да държиш пособие за хигиена пък било то и последна дума на китайската промишленост .

Да разгледат Пловдив , нека ! – върти одобрително очилата Радка .

Какво да му гледат на Пловдив ? – кривя се аз .

Голям град е , как ? – хваща се Радка .

България няма големи градове ! ...– не се заяждам , ама наистина , аз .

И Пловдив и София са били 10 -15 хиляди когато Магдебург е бил ....

А аз бях в Ню Йорк при дъщерята !? – прекъсва умуването ми леля Радка .

Десет години !

Десет години ?! – повтарям папагалски , докато стигне до съзнанието ми .

Защо работиш тук сега ? – нещо не мога да си обясня нещата аз .

Ох , излъгаха ни адвокати ! – изпъшква Радка

Почнахме да си оправяме документи за пенсия , там в Америка !

Пет хиляди долара дадохме – нищо !

После при друг адвокат ходихме , още четири хиляди , и пак !

Мъжа ми се ядоса , и се прибрахме в България .

И там чистих офиси

„Де а но минюъл джобс онли минюъл атитюдес” – както казват в Америка !– допълва тя .

Брей , знаех си че има нещо намахано в леля Радка .

          И къде ще ходите бе приятел ? – се завръща Радка .

           В Албания ! – стряскам я аз .

           В Албания !? – недоумява тя .

            Не бе , там ходихме , в Сърбия не сме влизали !

           И какво ще гледате в Сърбия ?

           Къде е България !?

           Съседи сме и по съдба , може би заедно ставаме големи ... ! – разсъждавам си на глас аз .

           Иии , ще ти донеса снимки дето ходихме на Метеора , голяма работа , такова нещо не съм виждала ! – ентусиазира се внезапно Радка .

На Ивановските скални църкви ходила ли си ?

Не , това в Гърция ли е ?

Русе , България !



Тагове:   България,


Гласувай:
9



1. smile999 - !!!
09.09.2010 17:08
Жалко, боли от това...
Губим се.
цитирай
2. bachym - smile999
09.09.2010 17:16
не искам да звучи така
Я весело
още сме 4 милиона тук и още 4 навън

:)
цитирай
3. joysii - Ивановските скални манастири н...
09.09.2010 19:05
Ивановските скални манастири наистина са невероятни.Занемяваш от изненада, че в България има такова нещо.
Наблизо има и една крепост - до с.Червен.Тя пък е толкова запазена.Градът е бил вторият по големина след столицата Търново навремето.
цитирай
4. smile999 - :)))
09.09.2010 22:29
значи, имаме шанс все още да просъществуваме, като нация?!
цитирай
5. injir - Вече само 4 милиона ли останахме? ...
09.09.2010 23:06
Вече само 4 милиона ли останахме? Топим се.
цитирай
6. bachym - injir
10.09.2010 09:41
Преброяването ще покаже

:)
цитирай
7. bachym - joysii
10.09.2010 09:51
Непознатата България

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив