Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2010 10:19 - Попътна история
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1948 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По „Подбалканския” път е по-интересно .

Може би защото съм събрал отрицателни емоции от отсечката Сливен – Стара Загора .

Винаги задръстена от коли , едните прекалено бавни , другите прекалено бързи , задръстена от ограничителни знаци и дебнещи полицаи .

Няма го и красивия релеф на планината .

На „поленския”  път е хубаво да се возиш , а тук на „Подбалканския” да шофираш .

И на всичко отгоре е празен .

Тя и магистрала „Тракия” дали ще се напълни ?

Може би една организация на движението ще свърши работа и без тази магистрала ?

За какво е „Тракия” ?

За да могат софиянци да стигат бързо до морето !?

        А сега , къде изтървах табелата за Стара  Загора ?

        Какво , къде сме ? Пак ли си правиш експерименти ? – сънено се нерви жена ми .

        До тук стрелката на скоростомера беше на сто . Само , че на последния разклон нямаше табела .

        И сега накъде караме ?

        Не съм сигурен , трябва да сме за Стара Загора !?

        Ти и твоите табели ! – намеква ми стари заблуждения жена ми .

        Табелите не са за местните да ги гледат !

         Аз в Ямбол табели не гледам ! Освен онази , където имаше и „Котел -62 км „ . Мило ти става ! По табелите ще ги познаете ! – развеселявам се аз У нас в България са объркващи или точно където трябват ги няма .

 Ето онзи ден на Търново , гледаш табела „Габрово , Шипка „ и друга табела „Свиленград” . Прохода на Републиката го няма .

Ето , две малки табели , а можеш роман да напишеш , толкова смисъл и подтекст има зад тях . 

Стига да можеш да пишеш , или да има кой да те издава  .

Всяко време си има и автори и книги , като табели са !

За посоката на хората и времето .

Паулу Коелю за жена ми , Джоан Роулинг и Стефани Майър за дъщеря ми ,

Джон Толкин за останалата интелигенция .

Аз ще заспя съботно на дивана с О’Хенри . Приготвил съм си да чета историите на Словения и Финландия ама и аз си имам табела – „мързел”

Или следвам обща посока – без ясна такава .

        Знаеш ли за какво се сетих ? – излизам от унеса си аз .

        За онези табели в Турция !

         „Шехир Меркези „ ?!  Добре ,че  те светнах , че значи „Център на града” – кефи се жена ми .

          Да и тези !

          Сетих се за онези дето посочваха България и Гърция .

          И ?

          „Булгаристан” – това е ясно .

          „Йонанистан” – какво ще кажеш , а ?

           „Стара Загора – 22 км „ – уцелил съм .



       

       

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - каквото и да правиш,
14.09.2010 12:05
гледай да стигнеш до дивана и О’Хенри...
ти и всички останали в колата ;)
поздрави
цитирай
2. bachym - bapha
14.09.2010 13:16
добре

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив