Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 13:23 - Начало ... на учебната година .
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1587 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

След края на лятото по народния календар ( Кръстовден)  започва учебната година .

Нашите предци са имали основателни причини , за всичко !

Те са знаели неща , които ние сме позабравили ?!

И това е нормално , може би !

Още по „мое” време от двайсетина ученици в класа ни , петнадесетина идваха на училище защото така трябваше !?

И тъй и тъй са дошли , не си губеха времето , губеха времето на учителя и моето и нашето !

Веднага искам да кажа , че не ги виня .

Казваше ми моят приятел : „Хайде в Сливен в текстила !” , но аз останах в Котел .

Друг замина за Бургас в престижния „строителен” техникум !

Е , ами , комунизма ли ми е виновен ?!

Ходех с неудоволствие в училище , въпреки че науките ми „вървяха” .

Тоест аз отделях време да се уча !

По класификатора на тези които  просто си прекарваха времето в клас , бях истински „зубър” при това смотан !?

Може би защото  си бях ококорен и буден „нейковец” а неформалните лидери на класа (както им казваха) , бяха все „котленци” - льохмани .

Само , че на мен повериха българската мюсюлманка Фатме и каракачанина Коста , а те необезпокоявано си лидерстваха !

Не , не съжалявам за нищо !

На децата си говоря само това , да правят така че да не съжаляват !

Защото само телесното и здравето на духа има значение !

За мен де , да не си мислите , че ви уча и ви съветвам !

Че ако тръгнат „надолу” (като мен)  , могат да кажат : Не стигнах много далеч , а толкова въртях и криволичех , блъсках се насам натам , къде не знам , и така ми мина живота !

Или , ако тръгнат нагоре , не знам .но нещо от рода : Толкова много напъване и какво , сама съм сред чужди ?!

Дааа, живота е проста работа , като английска ливада ?!

Садиш , косиш , поливаш , тъпчеш .

И така триста години !

Успех на всички , за които днешният ден е начало !

България да е в сърцата на българите !

В свят без граници , да се говори и пише и на български език !

 

PS   Фатме не съм я виждал ,а и не са я чували , може би е в Турция .

        Коста , ако се мерим с пари , той има – аз нямам .

        С моя голям приятел от детството (текстила) се разминахме .

         Като приятели , просто ни се разделиха пътищата .

         Работил здраво , с милион кредит .

            Дано да успява !

            Моя добър познат (строителния техникум) има голяма къща на атрактивно място и работи здраво на високи обороти .

            Първата му жена и дъщеря му не искат да го виждат ?!


           

 



Тагове:   начало,


Гласувай:
7



1. joysii - Мисля, че твоят живот се е развил ...
15.09.2010 14:11
Мисля, че твоят живот се е развил съвсем в правилната посока. Дано чувството не ме лъже, но ми се струва ,че живееш точно така , както ти харесва, както ти се иска. А какво по-хубаво от това?
Поздрави.
цитирай
2. bachym - joysii
15.09.2010 15:38
Благодаря

:)
цитирай
3. tota - Дори само това да беше написал е достатъчно...То говори за самия теб толкова много
16.09.2010 10:47
"България да е в сърцата на българите !

В свят без граници , да се говори и пише и на български език !"

Само един истински българин може да го каже по този начин! Поздрави!!
цитирай
4. bachym - tota
17.09.2010 12:10
Oooo

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив