Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 09:15 - Панаир на ........ , красотата ?!
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 795 Коментари: 0 Гласове:
9



       Този път аз ще кажа откъде да минем ! – обявява Веселин .

Да , Веско е свикнал да командва ? Това го зная ! Той е от „свикналите” .

И сега е тук , защото е свикнал ?!  Свикнал да е там , където е престижно и „дават” пари  !

Позитивен човек !

       Аз откъде да знам , че ще е в ремонт пътя ?! – гузно избоботва Дарин от задната седалка .

За всекиго по нещо , от репликата на Веско !

На Дарин е дарена тази част от злъчката !

Иначе пият бира заедно двамата , но той Веско си е такъв – „стои стои , па вика на магарето чуш ” – както казваше дядо ми .

       Камене , не дойде да пиеш бира снощи с нас ? упреква ме Веско .

       Няма да го каним вече ! – намесва се и Дарин

-         Като знам , че ще ставам рано , а и там където ходите няма наливна бира !? – не се отучих  да се обяснявам аз .

-         Не харесва компанията ни , нали Дарине  !? – обобщава Веско .

-         Нали ще спрем на Бриколаж , че искам да си купя за кухнята ... ! – да , знам че Маги винаги има 200-300 лева джобни , ми минава през ума .

-         Ама нали ще се приберем на време , че дъщеря ми се прибира тази вечер от Варна ! – размърда се и Цецка .

-         Ами да не си караме по „царския” път , ами !? – нацупва се Маги .

-         Точно в събота ли трябваше да ни учат пък ? – тушира напрежението Цецка .

-         Банкоматите работят и в събота ? – е ,не мога да сдържа чувствата си аз .

-         То пък една заплата ? – контрира ме Цецка .

-         Заплатата е добра , работих тук там преди ... !

-         Абе стига си се правил , на теб пари не ти ли трябват ? – бесува ми се Веско .

-         Не , не ми трябват !

-         И къде сме сега , а ? Нали през Димитровград ? – побеснява и Маги .

-         Узунджово , пътя за Узунджово ? – хиля и се аз .

-         Узунджово ?!?

-         Да много яко място ! – както казва дъщеря ми .

 

    

    

 






Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив