Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 16:56 - Ендемит
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1088 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато към единадесет рапирането на гуудслав и лора караджова взе да ми докарва недоволство , разбрах че банката ми добро настроение е фалирала .

Невъзможно ?!

Напротив !

Може да не разбирам от банки , но слушам последователно и ежедневно новините . А там хората казват , кризата прави възможни още повече неща , отколкото те са в живота .

Така си е , явно !

Че аз и на Колелото на Панаира , събуждам весело настроение .

Хайде бе , чак пък и на Колелото на Панаира ?!

Няма хайде , майна !

От Колелото та чак до Четвъртък Пазар !

Дали не се заседях , нещо ?

Отначало добре , хапна нещо на крак , после се отърквам в Новотела , и покрай „Имарет джамия” , „Чифте баня” , и на тепетата .

Или през „Джумаята” , фонтана , та горе на „Бунарджика” !

А също ... , но , а стига бе , БГ радио-песните взеха съвсем да ме дразнят .

За песните , Знам !

Дразнят ме защото им разбирам текста !

Дъщеря ми , като разбира английски си подбира музиката !

За песента текста не е важен , според мен , стига да не е расистки , сексистки , моралистки , блюдолизки ... , чакай то какво остана ?

Ако музиката е готина , текста е без значение !

Започнеш ли да се заслушваш в текста на песента ...!?

 Даже съм забелязал  как , като ме окриля някоя песен и си натаманявам текста !?

„Солтан оф суинг” на Дайър Стрейтс – музика за душата ми , а китарите накрая !?

Дойдох за малко , а се проточи !?

И от една страна – една страна , а от друга страна – две страни ! – както съм чувал да казват руснаците .

Явно се уморих , да се раздвоявам , между тук и там !

И ми липсва подкрепата на мен самия , моята си собствена подкрепа !

Защото не искам вече така !?

Как така ?

Ами така !

Нали можеше да излезеш от всяка ситуация , бе ?!

Мога разбира се !

Ама ?

Няма ама бе , харациев , няма ама , бе !? – както казваше онзи мухльо , ротния в казармата .

Ха , една весела случка от дългата казарма !

Че усещах как се надига жестокостта ми !

Коя жестокост бе , ачоооо ?

Към ... ендемитите ?

Учени думички , шпрехаме , а ?

Четох за онази пещера ?

Ендемити – има такива хора , хааааа !


 






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaprizna - ...
30.09.2010 19:52
Пак ли скитосваш?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив