Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 16:56 - Въпрос на навици .
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1296 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Онзи ден  се разхождах по главната и си мислех , и по едно време гледам само се разхождам .

Гледам мислите ми ме напуснали , като икономически емигранти си взели очите по разни уредени страни . Вероятно , най-добрите ми мисли , нали така казват всички , че напусналите били най-добрите !?

Останали едни намусени мисли , дето нищо хубаво не измислят !

Глупости !

Макар и сам в момента , се разхождам , а на два метра под мен си стои в земята римският стадион и ако се заслушаш може да чуеш вика или тишината на 30-те хиляди зрители ?

Абе те и на феновете на „планета” се чуваха онзи ден !

Ето пак !

Значи като се заразхождат в главата ти тези намусените мисли ...!?

Една след друга , като зли шофьори сутрин на Колелото на Панаира !?

Налитат да те прегазят !

Много пъти така съм се чудил , намирал съм отговора и съм го забравял !

Ето и Ники ме забрави , тъй не ми се обади ...!?

Стига бе човек , ами ти ще му се обадиш !?

С Детелина и Жоро щяхме да се организираме на Балканец и те нищо ... !

Балканец им идва настани , заети хора са ...!?

Тя и жената сега трета баня иска да правя ...!?

Ами то какво друго съм и предложил ?!

Добре де в къщи не е хан за съжаление ! Колко хора идват у нас , че  все да ремонтираме. Удобно ни е , и се поддържа лесно !

Е да ама нали така свикнахме , цял живот да ремонтираме !

Точно това е – въпрос на навик !

Това е великата истина !

Да си създадем добри навици !

Сега всеки се ерчи на минали работи и години , ама тогава даваха готини сериали не като сега !

„Сага за Форсайтови” – висока класа !

 Тя майка ми  му казваше „Форсартори” – и ако не се респектираше от класата , респектираше се от името . И си създаде навика да уважава хората които могат да се произнесат .

Въпрос на навик е !/

Още древните са разбрали , че  и без да има блогове и други репрезентативни места , хората трудно се удържат без силата на добрите навици !

Вярно бе !

       Браточка , хайде в неделя да отидем на село Скала , ще има състезание по ориентиране ! Може и да участваме ! – звъня на брата , че скоро не сме се виждали .

       Ще ходим на вилата има много работа по двора ?! – навикнал е брат ми .

 

 

 

 





Тагове:   въпрос,   навици,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Гледам, гледам...
05.10.2010 17:22
Гледам, гледам- нищо не виждам. Пак гледам- пак нищо не виждам. Кога гледам- аз съм бил заспал, бе!
цитирай
2. bachym - Съня е здраве - това казвам и аз
05.10.2010 17:26
От кревата на превратя - както е казал поета

:)
цитирай
3. an2 - хах
18.10.2010 20:57
кой поет?
некой хЪш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив