Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 16:10 - Какво не направи , за да не съжаляваш сега ?!
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1105 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Във ден като днешния дъждовен и мрачен , е съвсем нормално да те връхлетят превалежни и тъмни мисли !?

От опит знам , че времето не е виновно . Освен ако не е като в онази изстрадана циганска мисъл – „дъжд ,сняг да вали – лошо време да не хваща” !?

И така спонтанно се сетих днес , осветлен от предстоящата ми вечерта среща с Театъра за една моя Култова случка в скромния ми Живот !

Беше разгара на демократичния Порив на България . Махалото на Фуко ли на фукаро ли на фигуро стремително препускаше над главите ни над градовете и селата и Битаците Ни .

Трябваше да се види и сливенския битак , ямболския не ни стигаше , стигаха ни тогава само 45 –те години !

Едва се вървеше между сергиите , колите и хората . Провираш се насам натам , по-често не по волята ти , като на митинг за народно Волеизлияние !

И изведнъж , докато ме носеше течението (цял живот съм така) , гледам на капака на една кола използван като сергия , наредени грамофонни плочи !

Новички то си личи , колекционирани сигурно от огражданялата леля , и наредени за продан от купилия на скоро апартамент в Сините камъни  , племенник шапшал .

Е историята може и да е друга !?

Тя винаги може да е друга !?

Но там на тази сергия забелязах грамофонната плоча ?

Не плоча , а камък в здравия зид на моето мироздание (строено на пясъчни основи) !

Засилвам се да я купя ( аз винаги много се засилвам) !?

И започвам да разсъждавам !?(аз винаги разсъждавам)

И отлагам готиния момент с придобиването ( винаги отлагам готиния момент) за на връщане !

Че тя няма да остане цяла в навалицата ( В Котел всичко важно и интересно ставаше в навалицата) !

И ме беше страх от навалицата ( многото имена на страха) !

А и другите бяха по течението напред ( пука ми за  другите , ама тогава )

И се втурнах да ги последвам ( настигнах ги , но къде са сега , а)

После гледах това което на другите беше много интересно ( стига с тези другите , пука ми само за тези които им пука за мен ) , ама тогава ...

Върнах се безкрайно късно !?

И колко късно , а ? Колкото късно научаваш за конкурс с атрактивна работа ?

Е не толкова късно , чак !

И което е още по , всички други сергии бяха там и не мислеха да мърдат !

Само тази !

Коя е тази , а ?  - освестява ме жена ми .

Тази която ще ми се зарадва като си купя билет за концерта на Байага !?

Къде , кога ?

Де да знам , в „Белград Арена” ?

Че нали скоро пяха там ? – ха , запомнила е маймуната .

Нали щеше да ги каниш тук , в България ? – дразни ми се шамандурата .

Никой не намерих , за подкрепа ! – тъжея аз .

Добре , ще говоря с кмета ! – сепна ме муцката .

Кой кмет , Цонко ли ? – вдигам гарда си аз .

Снощи ти разправях , ама ти беше надянал слушалките ! – ядосва ми се на момента жената .

Я кажи сега , на батко ?! – маймуня се аз .

Керешем а шот !? – смее се жената .

Нали често я слушам и аз !

 

 

 

 





Тагове:   Направи,   Какво,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив