Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 16:58 - Купажирани мисли , смесени чувства
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1899 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Есенно студено и вали в тъмната октомврийска привечер .

Измокрен в дъжда , крача бодро и се оглеждам наоколо .

„Кършияка” ми  навява тъжни чувства , въпреки своите нови витрини и офиси и добре облечени обитатели .

Локвите с оловна вода , която се събира и процежда по разкривените павета , препускащите бясно коли по задръстените улици , всичките препятствия създадени своеволно и безхаберно и самодоволно от  ... ?

Що за хора са тези , с каквито се напълни България ?!

Такива , които ходят в Кушадасъ и по НОИ ?! Или такива които искат да отидат в Кушадасъ и ходят по НОИ ?! Или ... ?!

Като онези германци , които случайно огледах на басейна на един хотел в Царево .

Бедни германци идват в България „ол инклузив” , средно припечелващи българи се стремят към  турския инклузив” .

За германците не знам , но ние българите тридесетина години се учихме в инклузивна образователна система , а после двадесет години ни бомбардираха с екслузивни новини .

И сърбите ги бомбардираха и какво – останаха  малка страна .

Нормално е , братя сме , и на нас така ни се отразиха бомбардировките – и ние станахме малки . За македонците няма какво да се каже тях ги бомбардират и от вън и от вътре .

Ех , ако може да се сближим като братя които някой и нещо глупаво е отдалечило , един от друг , дали няма да станем ГОЛЕМИ , и да не смеят да ни бомбардират инклузивно и ексклузивно !

Да живне Видин , да се усмихне още по-приветливо Зайчар . Македонците от Истибанья да са толкова близо до Благоевград , колкото и до Щип . Малко да се заслушаме като говорим и се разбираме със сърбите .

Да не говорим за македонците .

Ние имаме стотина вида ракия , сърбите имат стотина , и с македонската ракия ще имаме веднага двеста и два вида ракия , а ?!

Ще  взема едно червено винце да ни сгрее душите .  Тя и жената изстива напоследък , че едни българи шетат из  тяхното министерство – като башибозук !?

       Тука сум на конференција !? – чувам до мен да казва един .

       Во Пловдив , Бугария ! – съобщава в GSM –a явно македонец .

       ќе се вратам во средата вечерта , сега сум во една продавница ќе си земам за јадење нешто !?

Добре , добре радвам се аз и почти се блъсвам в представителния щанд на македонско вино „Тиквеш” !?

       Попаднал съм на точното място !? – радвам се искрено и слушам сказката за виното от българската хубавица .

После се разговоряме , но се сещам как  се троска дъщеря ми – „Тате , мислиш ли че на хората им се говори ? „

И тъкмо си тръгвам , гледам „македонеца” и той като мен право пред щанда .

– Опитайте от виното , купажно македонско вино на „Тиквеш” ...! – загърбва ме сладураната .

       Ай ... , ъндастенд ? – изненадва ме македонеца .

       Вино фром ... , Маседония ! – стъписва се и момичето .

       Маседония ... , Бългериен Сюд ? – пита македонеца .

       Но , Маседония – кантри ?! – търси  аглийските думички момичето

   Но , тенкс ! – с вяла усмивка се обръща македонеца .

 

 

 

 





Тагове:   мисли,


Гласувай:
10



1. panazea - Векове са ни разделяли ,
11.10.2010 17:41
българите от братята сърби , а за македонците да не говоря ! И за чужди интереси са ни скарвали. А по манталитет сме си най-близки , ама ! Хвала на младите македонци , които за превод на една` македонска песен са направили само транслитерация. И те горките знаят , че няма какво да се превежда. Все едно да ми превеждат ова , дето го говореше баба ми . Е па язе разбирам и той диалект и овой. Оти вси сме от тех . Поздрав!
Винаги ми е приятно да чета тук. :))
цитирай
2. edinman - знаеш ли,
11.10.2010 20:37
и аз съм имал подобни мисли.Но после съм си представял едно разведено семейство!Много е трудно да се събере отново и да загърби всичко,което
го е разделило и ...абе какво и!Направо ако има хора и човеци зад тези граници
те ще съумеят да намерят път едни към други!Но тези пътища не се правят от политици и учебници!Хората трябва да ги строят,всеки ден,всеки час ако искат да са съседи, които един ден ще разчитат на рамото и на подкрепата си!
Миналото пречи на всички,но сега е време да покажем,че не живеем с него!
цитирай
3. bachym - panazea
12.10.2010 08:48
последните 100 години
даже последните 50

:)
цитирай
4. bachym - edinman
12.10.2010 08:49
така е
може би и аз така съм го усетил в разказчето
:)
цитирай
5. panazea - Прав си !
12.10.2010 12:49
Преди 34 година никой не е поставял под съмнение !
И след някоя друга година никой няма да поставя под съмнение ! :))
цитирай
6. bachym - panazea
12.10.2010 13:08
да
а колко са 34 години за историята
Само , че както каза един от героите (А. Папанов) във филма "Хладното лято на 53-та" - ГОДИНИТЕ МИНАХА

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив