Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2010 13:30 - Добър вечер Господин Президент
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1467 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 13.10.2010 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Прибирах се към къщи и мислено откривах разликите от преди месец , докато загърбвах „Джумаята” и оглеждах хората и движенията .

Че , къде в Пловдив е това в къщи ?

Ти да не си от „Министерството на Веселието” ? – питам се с насмешка .

Защо бе ?

Аз съм от Нейково , Котел , Шумен , Ямбол , а сега и от Пловдив !

Както се пееше в една съветска песен която винаги съм харесвал – „ Аз нямам адрес , нямам улица – само Съветски Съюз” .

Обикновения човек винаги се прибира към къщи ?!

Затова е обикновен човек !

А  Жул Паскин  например е гражданин на света – необикновен човек !

( Може би затова и са съборили къщата му във Видин – прозрели са , че е необикновен и такава не му трябва )

Затова той има почитатели навсякъде , а аз се прибирам там където е всичко което имам – вкъщи !

Вярно , тази вечер започват да се прибират в къщи и Чилийските Миньори !

Да не забравя да видя , все някоя телевизия от шейсетте канала би трябвало да излъчва ?!

Разбирам ги напълно !?

Седемстотин метра под земята – страшно далеч от вкъщи !

А аз , двадесет години назад и леко в дясно ... ааа ляво , или в центъра  ?!

В България кое е ляво и дясно бе , а ?

Ами по света кое е ?

С лявата ръка даваш , а с дясната взимаш ?

Затова ли  братовчед ми , дето заедно пораснахме и на него все му даваха , ми каза през 89-та – „ братовчед , ти си военен с промит мозък” , и застана твърдо в дясно , а мен ме постави категорично в ляво ?!

Той на дясно , аз на ляво , и чак след три години ми проговори ?!
......

А ?

– Добър вечер Господин Президент ! – това е Президента Стоянов ококорвам се щастливо аз .

       Добър вечер ! – отговаря ми машинално той .

А аз съм вече на Фонтана .

Въодушевен от Срещата с Президента !

Забелязал съм го отдавна , това чувство на Въодушевление  , което ме обзема в такива Случаи !

Гледал съм и по телевизията и на живо – на всички така им действа ?!

Е , на всички , които гледат такива неща по телевизията , и присъстват на живо ?

Защото , какво ми дават по телевизията Пътно – Транспортни Произшествия - аз шофирам по правилата .

За тези , за които са предназначени тези предавания – Те Не Ги Гледат !

Значи , Той не беше лично „моят” Президент , както и Президента Желев и Президента Първанов !

Но ето , на  , Въодушевен и Смутен съм !

Както казва О’Хенри  - „Не мога да разбера защо някои мъже, които могат на гладен корем да укротят мустанг и да се бръснат на тъмно, изведнъж се парализират и започват да се потят и да пелтечат, щом видят парче басма, увито там, дето му е мястото” !

       Какво правиш бе , мъжо ? – сетила се за мен жената , откъщи в Ямбол

       Ами нищо мотая се из Пловдив , под тепетата ! – осведомявам я аз

       Днес видях Министър Председателя в Ямбол ! – хвали ми се жена ми .

       А аз видях Президента ! – отвръщам ѝ

       Къде ?

       На улицата !

       Първанов ?

       Еee , Стоянов !





Тагове:   вечер,   Господин,


Гласувай:
13



1. kosara2008 - харесвам тези от ...
14.10.2010 09:02
министерството на веселието;), приемат на шега един президент, пък бил той и бивш, дето ходи с крака:)

Чили и неговите хора...Хоризонт от сбъднати човешки мечти...

де го Ямбол, там и Стамбол, добре да си и да имаш много хубави причини да се усмихваш...привет от дъждовносвъсената София, озарена от клаксони и мръсни локви...може и първанката да зърнем от матстъкла, знай ли човек, свят широк и случки...бол:)
цитирай
2. bachym - Разказите на О'Хенри , които заобичах още навремето
14.10.2010 09:18
когато си взех книгата от селската библиотека в Нейково
са поредици от "малки" случки !
"Палачинки по Пимиентски" ти го препоръчвам
Малки големи случки и малки големи хора ?

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив