Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2010 14:55 - Частната Държава
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1145 Коментари: 2 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

България 

Как да пиша за политика в такава хубава утрин ?

След като съм прекосил даунтауна на Кършияка !

Когато офисите , магазинчетата и агенциите се пълнят !

И пълнят очите , обонянието и ослушанието !

С красота !

Българска Женска Красота !

Дейните жени от големия град !

Облечени в хладната слънчева утрин :

С новите си големи коли

С новите си градски коли

С колите си секъндхендки

С новите маркови дрехи

С новите си секъндхенди.

Нахални и нагли !

Самоуверени и спокойни !

Неспокойни !

Срамежливи !

Саможиви !

Сами !

Самотни .

Като мен !

Като се замисля , харесвам ги всичките !

На някои се ядосвам , преди да се замисля !

Повечето ги харесвам , без да се замислям !

       В петък ще се прибираш ли най-сетне ?  – пресетила се за мен жената .

       Да !

       Изтрих си флашката , а там имах документи !?

Нали ще ми ги „спасиш” ?! – любезничи жена ми .

       Нали знаеш майстор как се посреща ! – важничея аз .

       Как ? – двусмисличи ми нещо муцката .

       Искам мастика !? Може и турска анасонка ! – заръчвам  .

       Аааа мастика , да !? Да мирише в къщи на хоремаг !

       Ние на Нейково ... ? – подхващам отдалеч аз .

       Не ме интересува Нейково , ракия каква искаш да ти взема ? – отрязва ме жената .

       Сунгурларска , на „Славянци” !

 image



Тагове:   държава,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roza17 - Здравей!
20.10.2010 16:27
И сега какво? Чак в петък ще кажеш наздраве, а?
цитирай
2. bachym - roza17
20.10.2010 16:33
в четвъртък в някое пловдивско заведение на и изпроводяк
три месеца работихме заедно с групата все пак
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив