Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 15:25 - След сезона
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 871 Коментари: 1 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

- Морето през зимата !?

- A ?! Днес си е зима , да ! – подхваща мисълта ми „турското” циганче .

- Една баничка ! Срежи ми я на две ! – хиля му се като на познат .

- Да , да знам !  - завива ми половинките на баничката момчето .

Стана ми като традиция ?!

Понеделник сутрин , в шест без петнадесет часа .

Баничка от единствения отворен по това време павилион  в Ямбол .

Кафе от кафе машината срещу павилиона .

И на път !

Днес посоката е противоположна !

Сезона на Пловдив свърши .

Започва нов сезон .

Времето днес направо си прескочи сезона !

А аз ?

От сезон в сезон , без да прескачам ?

И във всички сезони ми е хубаво !

А неудобството да си навлечен в студеното ?

Е , има къде да си държиш цигарите пък !

Може би защото имам работа ?!

Може би !

Макар , че ?

Като ги слушам ?

На , ще ми отиде работата !

Ами нали си наемен работник !?

Наели са те !

До !

Така ,че !

Виж , ако е „собствена” работа !

Това е друга работа !

Не , бе !

И аз съм наемен работник !

Но , дето се вика здраве да е , работя една работа , докато работя за себе си !

Е , на Безмер можеше да изкараш още ! – би казал тъста ми .

Можех , да !

Но те се отказаха от мен !

Да търся начини да оставам , това значи да вървя срещу себе си !

Който иска един сезон – в Коста Рика ?

Аз си ги харесвам всичките !

-         Кажи тате ?! –отговаря дъщеря ми в джиесема .

-         На скалите на Варвара съм ! И исках да ти кажа !

-         Дето бяхме лятото ! – възторгва се дъщеря ми .

-         Да ! До онези скали дето те водих – „Малките Дарданели” !

-         Ааа , и как е морето !

-         Бурно с огромни вълни !

-         Като на плажа на „Велека” ?

-         Много по-големи , чак страх ме хваща !

-         Ихаа !

-         Знам на кой да се обадя !

 






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - ". . . Баничка от единствения ...
03.11.2010 19:49
"...Баничка от единствения отворен по това време павилион в Ямбол .
Кафе от кафе машината срещу павилиона .
И на път !..."
Страхотно, като за начало на приключения и пътуване.
Само да не беше толкова рано сутринта, бе човек!
Bon voyage!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив