Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2010 13:40 - Само за снимка с Дядо Коледа
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1591 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 21.12.2010 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напоследък в Ямбол вали все повече сняг ,а и Коледния Базар става все по-шарен . Нищо странно , и двете са се случвали . Първото го потвърди д.с. Любка Кумчева , а второто се подразбира от всеки който "вижда" по далеч от Калчево и Веселиново . Ясно е че Безистена не е бил празен като сега , през вековете и годините . Още преди да отворят мол -а , затвориха Безистена . Е , и аз като хлапе слушах по БНР - "заблеяло ми агънце" , сега по всичките "музикални" въртят онова американско хлапе . Времената са други , макар да са се случвали вече .  Голямо чудо , че Бритни Спиърс и Кати Пери са "помпани" имперски певици , след като Света вече е виждал Салиери . Важно е "нашето" да се продава , ей не го разбраха някои от нас българите .  Света гледа неговото да се продава . Да не е случайно , че "малко" след Джамията са построили Безистен ? Нищо случайно !? Освен случайни хора !? Като мен ! В смисъл , че случая ме запраща тук и там ! Когато през 1988 си тръгвах от Шумен - където изкарах случайно пет години , си казах - Веднъж да се махна от този случаен град !? И когато малко след това случайно дойдох в Ямбол , ахнах -  То имало и по-случайни градове ! И наскоро разбрах , че случайния съм бил аз ! И Ямбол ми става все по-шарен ! Като мен !? - Ооо Дядо Бари ! - разпознавам моят стар боен другар Иван Петров Бараков облечен като Дядо Коледа пред фотото на Гърбачев . – Здрасти Каменчо ! - зарадва ми се Бари . - Весели празници , догодина ще ти звънна да пием по едно вино ! - пипам за късмет дрехата на Дядо КОледа . – Добре ! - съгласява се добрия старец . Готин човек е Дядо Бари !? Как кръстиха внучетата  , дъщеря му и зетя чужденец там в Алпите? Ива и Патрик !

 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4aiotgluhar4e - Страхотно настроение носиш, човече!
21.12.2010 22:50
Постингите ти са някак игриви - а да тръгне мисълта в една посока и току кривнеш на някъде :)
Весела Коледа и щастлива нова година на теб и всички, които обичаш! И да сме живи и здрави да се радваме на шарения свят и на случайностите :)))
цитирай
2. bachym - 4aiotgluhar4e
22.12.2010 08:37
Да сме живи и здрави !

:)

И шарени

Благодаря за коментара
цитирай
3. syrmaepon - Като бях студентка майка ми все к...
22.12.2010 09:25
Като бях студентка майка ми все казваше,че ще се влюбя във Варна и няма да се върна в СЗ,но ето аз съм си тука и си ми харесва.Много им здраве на американците.Няма нищо по-хубаво от балканската музика :)
цитирай
4. bachym - syrmaepon
22.12.2010 09:54
На една сергия до манастира на Охридското езеро един македонец ми сподели колко харесал Тв "Планета" , а в един звезден хотел в Албания с разкошно фоайе
гледаха "Фен" Тв
Е то най-добрия град за живеене е Бургас

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив