Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2011 16:46 - На световно ниво
Автор: bachym Категория: Забавление   
Прочетен: 1942 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

От време на време ми се повдигаше от безсъние . Но във влак не мога да заспя .

Трябва да съм убит от умора . А в случая само станах много рано , а и бодростта на Митака ме освежаваше .

Пътуването сутрин минава бързо , но сутринта отдавна беше свършила .

До Септември изобщо не се усети пътуването !

Дори безумието на БДЖ понякога е за добро !

Каква по дяволите е логиката да си вземеш билет Ямбол-София , две седмици предварително и билета ти да е за последния вагон в последното най-студено купе ?

Първи топъл вагон е празен , втори малко нетопъл вагон е празен , а ние сме настанени в трети леден вагон ?

Сядаме разбира се в първи вагон !

На Стара Загора ни раздигат от местата си , раздразнено-учудени хорица !

Сядаме във втори вагон и на Пловдив ни гонят окончателно , учудено-раздразнените пътници !

Но това е друга история !

Сега е същата  , само че сме без децата и в празния влак сме настанени до един скорошен познат , интелигентен ерудиран и весел човек !

Не спряхме да си говорим за какво ли не , до Септември !

Митака се включваше с вицове по темата !

Аз сменях темите !

 

Жена ми говореше – не по темата J

 

С обещания да продължим разговора и пожелания за приятно пътуване с „теснолинейката” , и поздрави към световния елит в Банско се разделяме !

Скоро ще стана на 37 и 8 (4€) , а не съм ходил на зимен курорт през зимата !

Знам , че и Вие не сте , то не е задължително !

Но сега в Банско е Старта за Световната Купа !

Големият Свят идва на крака  при нашия малък свят !

Нашия малък свят който се ниже през прозореца на вагона !

        Магистрали ли ще ядем ? – ядосваше се една мила беззъба баба , боже , бивш инженер , която слезе на Варвара .

        Хотим хотим хотим , причам причам причам ! – говореха едно сладко завалено българския език омесен с красиви архаизми помакините край мен .

        Искаш ли чибапчи да ти направи баба ? – глезеше внучето си една , ами тя сигурно ми беше наборка тази банскалийка !

        И сърбите казват казват чибапчи ! – не мога да не заговоря такава жена аз

        Знам ! – казва ми банскалийката

Колко са ме яли вълците и там !

Намахана , оправна , достойна банскалийка !

Световна класа !

     


 

 

 




Гласувай:
11



1. djmanaf - Защо билет за влак?
01.03.2011 02:23
Винаги съм предпочитал колата.
цитирай
2. bachym - djmanaf
01.03.2011 09:10
Точно този въпрос чаках ? :)
Само , че отговора е скрит в редовете по-горе !
Както се казва - Понеже Вашия въпрос ме изненада , аз съм си написал отговора !

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив