Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 16:58 - Века на Събитията , с предизвестен КРАЙ
Автор: bachym Категория: Други   
Прочетен: 4493 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Ходи ми се на сватба , да си призная   :)



По телевизията ми се явяват някои с претенции да са  Джеси Джеймс 
С претенции да са Шер




Краят винаги е известен , НО по-високо летвата моля 



С всичките сили на душата ми



Тагове:   събитие,   НА,   века,


Гласувай:
8



1. malchaniaotnadejda7 - Здравей Bachim!:)
29.04.2011 20:18
Дано да са щастливи!:) Дано няма "край" този път. А "Четири сватби и едно погребение" ми е от любимите филми. Поздрави!:)
цитирай
2. bachym - malchaniaotnadejda7
02.05.2011 09:50
Ние да сме щастливи

:)
цитирай
3. waterway - Bachym :)
02.05.2011 10:12
''Ходи ми се на сватба , да си призная :)'' - A бебе дундурка ли ти се? :)))
цитирай
4. bachym - waterway
02.05.2011 10:46
да защо не !
и мен са ме гледали - смесено ( родители и техните родители :)
и съм взел и от едните и другите
цитирай
5. waterway - 4. bachym - waterway
02.05.2011 13:27
bachym написа:
да защо не !
и мен са ме гледали - смесено ( родители и техните родители :)
и съм взел и от едните и другите


Да, това е добре, защото иначе не е никак лесно!
А колкото до "правилата" за гледане - едно време имаше много книжки, а сега е лесно - Google.com - и си наясно :)) А това може би и бебето само ще си го знае. :)
P.S. Послeдното беше в случай, че забравиш интернет адреса от много пътешествия :P
______

Благодаря ти за виртуалните екскурзии из Балканския полуостров, Bachym!
Хубав ден!
( А кой се грижи за кучето, докато пътувате? - въпрост е съвсем битово сериозен!)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив