Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2009 08:36 - Ляво (дясно) на валутен борд!
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 601 Коментари: 0 Гласове:
0




 

Едни от най-любимите ми книги и филми са за морета и океани за кораби и подводници за моряци и капитани.Каква тръпка – излиза стария морски вълк на мостика, поднасят му бинокъла и чаша чай, а той уверено се разпорежда и неговата сила да води се разпростира от помощника до машиниста, от мостика до кила.

Но, така е по филмите.То и на филма след  това кораба потъна и капитана загина още преди да се удави – тъжна гледка беше.

Ех, пак ми се пътува с кораб.Аз не съм путувал просто преди ми се пътуваше.От друга страна моята Родина България не е ли един кораб който пътува във времето и като в океана , връхлитат ни пустинни бури, газови вихрушки, ядрени енергии а след тях спокойно топло евро слънце.

Кораб като кораб има боядисано има корозирало тук е чисто там е мръсно.Отличава го от другите кораби ,че не е боядисан като цяло а на части.Санирал си моряка и дотам си боядисал.Капитана няма против той е зает за такива дреболии.Не че е зает да води кораба, нашият кораб е на буксир на FMI  – капитана е зает да богатее.

 

http://bg.wikipedia.org/wiki/Валутен_борд

 

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/03/01/683046_bulgarskiiat_valuten_bord_-_spasitelen_poias_koito_ima/

 

http://ikonomika.org/?p=2619



Тагове:   борд,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив