Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2011 13:50 - Един час назад
Автор: bachym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2130 Коментари: 5 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тъкмо се приготвях да излизам с Митака на кафе и той ми звънна .

Влака му закъснявал заради дребен инцидент .

Е ще бистрим политиката един час по-късно от уговореното .

Един час е време , ни да почнеш нещо ни да не почнеш .

Може да направиш много ако не започваш от начало .

Можеш да кажеш много ако те виждат за първи път .

Няма какво да правя и няма на кого да кажа .

Мина ми желанието и нетърпението да започвам отначало .

И спокойно чакам някой да ме попита за нещо .

Пътуването трябва да е забавно , най-малкото защото може да не ти е забавна крайната цел !

Ако можех да върна ...!

Може , един час назад !

И си пускам Нишка телевизия , телевизията на град Ниш , Сърбия  !

Хвърлям по едно око докато пускам пералнята , зареждам съдомиялната , подреждам разхвърлиите на децата .

        Тате сръбски ли слушаш ? – станала е много рано като за нея си щерката .

        Сръбски да , като не моем се разберем с тебе на български !

        Иии тате !

        Иии , ама бюрото ти е като барплот с чаши и чинии !

        Нищо не разбирам от сръбския !

        Те много българи от български не разбират , ти поне си още малка , а те големи хора !

        Как така не разбират ?

        Ами така , някой не знаят  думите , а и изреченията не са само думи !

        Добре , добре ! – отегчава се детето .

        Добре де Стефания за която ми разправя , разбира ли български ? – не желая да я пусна лесно аз

        Тъпа шматка , много ме дразни ! – оживява се детето .

        Не се ли разбирате на български нали и двете сте отличнички ?

        И какво разбра от сръбското предаване ...?  - извърта се детето

        Добро Jутро !  - посръбчвам максимално аз .

        Естествено , нали са един час ... ! – важничи ми щерката

        Точно така  , по-естествени са от нас , сърбите !

        Естествени , какво означава ...?

        Аааа , нали на български си хортуваме ...! – тържествувам аз .

        Какво ?

        Мераклии са сърбите , имат мерак за живот !

 












Гласувай:
12



1. blogena - ха ха
10.02.2011 17:14
и ние баш така си хортуваме :)))
то за един час кво ли друго да сториш ;)
цитирай
2. bachym - blogena
10.02.2011 17:16
да се разбираме пък !?

:)
цитирай
3. razkazvachka - мерак за живот - браво ти за това!
10.02.2011 22:14
а това за барплота - лелееее и аз съм заприличала на малолетните девойки - внимавам да не бутна някоя чаша сега докато ти пиша коментара:))))
цитирай
4. bachym - neponosimost2
11.02.2011 09:01
тунинговано куче
:)
цитирай
5. bachym - razkazvachka
11.02.2011 09:02
като ти идва отвътре
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив