Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2009 14:28 - BAJAGA и Инструктори
Автор: bachym Категория: Музика   
Прочетен: 1751 Коментари: 2 Гласове:
0



 Нещо за душата

 

Написах тук два – три поста и честно, се надявах на коментари.Може би не мога да се изразя или пък темите са безинтересни.

А ми се коментира.И ето.

Преди 20 години имаше още телевизионен театър в понеделник вечер.И  имаше едни паузи и импресии.Та стоя си аз пред телевизора в провинциалния град в една квартира под звездите.И как така стана съм си мислил после,че пуснаха клипове на една рок група-сръбска(югославска).От раз ме грабна мноого ми хареса.После години наред си повтарях името на групата BAJAGA.После си минаха годините, дойде демокрацията незаконните касети сидита и интернета.Едно от първите неща които потърсих бяха песните на BAJAGA.Имаше „Напстер” и електронно магаре.Бях на върха на щастието.

И до днес с тях си лекувам душата вечер или през деня в колата.Дали да не се свържа с Цонко Цонев да ги покани.Ей къде е братска Сърбия.Какво ще кажете?



Тагове:   рок,   Миро,   Вчера,   ФСБ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - BAJAGA е върхът !
02.06.2009 14:59
За съжаление е малко познат у нас!Иначе и аз си имам диск в колата :)
цитирай
2. анонимен - А относно братска Сърбия !!!
02.06.2009 15:06
Моята позиция е ,че те таково животно нема! Бил съм неведнъж там и твърдя , че приказките за прословутия сръбски шовинизъм съвсем не са приказки :) Ма кат` ги удари и тях криза и почват да слизат на земята !Да са живи и здрави - поне имат готина музика :) :) :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив