Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 15:59 - Непреживяно чувство
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 2447 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Чувствано Непреживяно

 

Необяснима тревога, това е?! Винаги е искал да е наясно със себе си.

Винаги винаги,  откакто се престраши да бъде безусловно честен - оттогава

За кратко, натрупаната болка, която беше разтворил в себе си, се смеси със силата която почувства. Това което се получи му хареса. Определено.

Оглеждаше се в приятелите и неприятелите – уважаваха го още повече

И всяка следваща година беше все по-хубава за него.

Може да поеме инициативата, може и да си признае поражението. Провали чак нямаше, но заставаше и казваше, аз се провалих ?

Живота е като куче което надушва страха и те мачка, или усеща силата ти и поне не ти пречи.

И сега тази тревога, откъде дойде?

Вчера беше  най-щастливия ден в живота му!?

Когато Тя му каза – „ Аз те обичам” !?

Сигурно цялата болка извика отвътре.

Това било Върховното Щастие – освободената Болка !?

Чувстваше, че е така, но чак сега го усети?

Ако мине през мозъка – е знание , ако мине през сърцето това е познание?

Едното обогатява, а другото възпитава?

Иначе са само думи!?

Оставил е думите на  поетите?!

Може да опита – заради Нея?

От най-силната любов най-слаби стихове излизали – Павел Матев го е казал.

Не можа да се наспи от обзелата го тревога?

Откъде дойде тревогата?

Остава ли си същия?

Дали му е останала Болка?

Нищо не виждаше наоколо?

Огледа се.

И сърцето му се сви от Болка!?

Слава Богу!





Тагове:   чувство,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрав!
24.02.2010 16:03
Живота е като куче което надушва страха и те мачка, или усеща силата ти и поне не ти пречи. - Страшно ми хареса това!
цитирай
2. bachym - Подарявам ти го
24.02.2010 16:10
и се радвам че ти хареса
Аз усещам поста и с края на клипа :)
цитирай
3. kaprizna - Назад не се обръщам !!!
24.02.2010 18:14

Надничам в облаци да търся океани,
в блатата газя с вързани очи,
от първата роса плета дантели...
каквото уловя-горчи.

Но аз не искам лесните пътеки,
от пъзели,които друг е подредил...
през тръните се стига по-далеко-
там,дето никой още не е бил.

И не опитвай да ме следваш,
лицето ми не се извръща към следи,
ако е писано ще ме посрещнеш...
там на хоризонта...
където Аз се слива с Ти

от нета
цитирай
4. bachym - kaprizna
24.02.2010 20:48
Откъде го намери, хареса ми много като коментар :)
цитирай
5. heartshapedbox - "Прави, каквото чувстваш, ...
24.02.2010 22:15
"Прави ,каквото чувстваш,пък да става,каквото ще"
цитирай
6. joysii - И сърцето му се сви от Болка!? Слава Богу!
24.02.2010 23:49
Още веднъж се уверяваш,че в теб има чувства,че си способен да им се отдадеш ,та дори и да присвиват сърцето ти от болка.Щом още може да боли,значи още може и да се лети в облаците от щастие,любов и възторг.Поздрави.
цитирай
7. bachym - joysii
25.02.2010 10:09
да да да :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив